Producten ()
Voorbeelden
De sampleservice is momenteel niet beschikbaar. Wij raden u aan om rechtstreeks bij u in de buurt naar samples te zoeken (sneller en goedkoper). U kunt ook de minimale hoeveelheid van elk product bestellen en ervoor kiezen om het op te halen in onze magazijnen of het naar uw huis te laten verzenden.
FAQ Verzending Ophalen Voorbeelden
Merken
Collecties
Producten
Geavanceerd zoeken naar ''
Opslaan in
Nieuw project maken
Shop Merken Over Grote projecten History

FAQ

Producten
Bestellingen
Verzending
Ophalen
Over
Steekproef
Gidsen
Grote projecten
hoe plaats ik een bestelling?
Kopen op Dimora is heel eenvoudig!



1. Laat je inspireren en kies de producten die je wilt kopen

Gebruik de zoekbalk om een specifiek product te vinden of blader om uw favoriete product te vinden. Voor elke categorie kunt u specifieke filters (merk, technische kenmerken, materiaal) gebruiken om de zoektocht naar het perfecte product beter te sturen.



2. Voeg het toe aan je winkelwagen

Selecteer het gewenste aantal en voeg het met één klik direct toe aan uw winkelwagen.



3. Rond de bestelling af

Voer uw factuur- en verzendgegevens in, controleer of alles klopt en ga door met betalen. Enkele minuten na het voltooien van de transactie ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling, met daarin het bestelnummer dat nodig is voor eventuele after-salesbehoeften.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt eenvoudig en veilig betalen met creditcard (via Stripe provider) of bankoverschrijving.
Zijn betalingen veilig?
De betalingsgegevens die u invoert bij het bestellen (creditcardnummer, beveiligingscode) worden verwerkt via verbindingen die gebruik maken van het Secure Sockets Layer protocol (SSL) en worden op geen enkele manier opgeslagen op onze systemen.
Waar download ik de factuur?
Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, kunt u de factuur downloaden in uw gereserveerde ruimte.
Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik het annuleren?
Om administratieve redenen is het helaas niet mogelijk om een bestelling na verzending te annuleren. U kunt uw herroepingsrecht altijd uitoefenen in overeenstemming met de wet, zoals gedefinieerd in ons Retourbeleid.
Ik heb het product ontvangen, maar het is niet naar mijn zin. Kan ik het retourneren?
Als u niet tevreden bent met het gekochte product, vraag dan een retourautorisatie aan en stuur het binnen 14 dagen na levering terug. U ontvangt alleen een terugbetaling van het product tegen 50% van de waarde ervan (alleen als het materiaal perfect intact wordt geretourneerd) en niet van de verzending.
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Als bij ontvangst van de bestelling de verpakking of het door u gekochte product beschadigd is, specificeer de schade dan gedetailleerd op de leveringsbon en stuur ons binnen 3 dagen foto's van het beschadigde product naar support@dimora-shop.com
Vergeet niet om duidelijke foto's bij te voegen waarop de producten op de leveringspallet staan.



Wij zullen de hulp inroepen van de transporteur die via zijn verzekering het product opnieuw zal bestellen en een nieuwe zending zal maken.



N.B. Als u geen schade op de pakbon heeft aangegeven, kunnen wij u niet helpen door tussenkomst bij de vervoerder en moet u het beschadigde materiaal terugkopen.
Hoe kan ik contact opnemen met uw Klantenservice?
U kunt ons op elk gewenst moment schrijven door het formulier op de pagina contacten in te vullen. Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.